Friday, January 19, 2007

Innanför studentmössan...

...förutom ett jävla geni, det här:

Lycka till i framtiden / (Oläsligt namn)
MIA ROCKAR! Älskar dig! Martin
Värsta coola & snygga tjejen / Malin & Sofi <3
Den grymmaste i klassen. Love ya pözz / Aze
Rock on darling / Yasmin
Jag älskar dig (oläsligt ord) Mia <3
Du e vacker! / Marie =)
Häftig & tuff lycka till Charlotta J.
Maria dina ögon döda ha det bra nu ring mig om du blir modell Puss Dejana


Jävligt mycket ångest, men visst blir man en aning rörd också. Det sista från Dejana tog jag som ett hot första gången jag läste. Kanske inte så konstigt då det var på champagnefrukosten och jag slukat en stor flaska med skumpa klockan 09:00 på morgonen och därmed var rejält salongsberusad. Men vad cool och good lookin' jag måste ha varit i plugget!

Hon till vänster om mig på kortet med korkskruvarna är f.ö. tydligen min fiende. Vi gick i samma klass från lekis till hela gymnasiet, och har aldrig dragit jämnt. Mycket intressant.

No comments: