Thursday, October 13, 2005

Skogsmulle

Ok, så nu har allt blivit lite mer stabiliserat, men saker är dock fortfarande inte som de borde vara. Men skit samma, jag kan skriva igen! Igår var jag ute och promenerade, satt på mitt lilla berg och vardagsfilosoferade och tog några foton, såklart. Den nedersta bilden visar var jag brukar sitta, på min egna lilla Mia-klippa. Det är rikigt rogivande, I tell you.




Efter mitt lilla äventyr så cyklade jag iväg till jobbet för att gå in några extratimmar. Idag har jag mest tagit det lugnt, och städat lite. Tittade lite på jobb, men som vanligt utan något vidare resultat. Heja.

Imorgon hade vi tänkt att gå ut och äta på Zätas på after work. Känns lite ironiskt med tanke på min nuvarande sysselsättning, men det blir nog trevligt. Ett gäng tjejer, lite vin och sedan festa vidare fram emot natten. Jag har för mig att Zätas har ceasarsallad på menyn, och om så är fallet, så är min kvällsmat imorgon given!

Wah, nu skall jag nog promenera iväg och posta ett brev.

1 comment:

Peste said...

fina bilder mia...kram