Wednesday, May 24, 2006

Art is hard

Jahaja, så sitter man med en kopp kaffe och rastlöshet samt ett behov av att duscha. Sunkigt värre.
Idag är jag på ett hyfsat gott humör ändå, det är rätt skönt. Även om mitt knä fortfarande gör ont sedan påskhelgen, och ryggen känns kass sedan jag jobbade sist, så känns det som att allt kommer att ordna sig för mig. Inte bara det att jag hoppas på en skön och rolig sommar med både nytta såväl som nöje, och att något drastiskt händer i höst (i form av nytt jobb, resa, flytt and so on), utan även att jag skall kunna finna motivation till att skapa igen, snart.
Det är bara att plocka upp pennan och dra några streck, Maria.

Däremot såg jag i förrgår att mina fonder gått ned i värde, jävla bajs. Men tja, strunt samma, jag fick lite mer i lön än vad jag hade hoppats på, så jag får väl fokusera på det istället! Och Grace Slicks ursköna stämma tillsammans med resten av Jefferson Airplane.


KramizZzar o.O

1 comment:

lina said...

puss!