Thursday, November 06, 2008

Family affair

Jaja. En vanlig dag, inget särskilt. Ytterligare en vän har blivit en kollega och vi gick efter jobbet till Sjätte tunnan för synth-after work där jag satt bland en hel drös med väldigt goda vänner. Stack dock hem ganska tidigt då jag är så jävla trött nu för tiden, något som känns lite halvtråkigt.

Jaja. Människor slutar aldrig att förvåna mig. Nu, så här en timma innan spöktimmen så har jag förstått att både min far och min mors nuvarande partner läser min blogg. Är Ni oroliga? Var inte det. Allt kommer att bli bra. Sedan att Ni läser om mina historier om utekvällar, alkohol, cigaretter och sexrelaterade ämnen känns väl lite underligt men samtidigt så är det ju inget extraordinärt eller onaturligt.

Min storebror vägrar ens känna av min blogg för han tycker att det är rätt mycket attentionwhore (hans uttryck) över att skriva om sitt känsloliv så här över nätet men ja, visst. Det är lugnt, man får tycka som man vill, och han gör ju då klokt i att inte läsa. Jag älskar min storebror ändå. Jättemycket!

Jobbigt, hade inte Josh Homme varit känd och upptagen så hade jag snott honom direkt.

3 comments:

Anonymous said...

Jag tycker din blogg är mkt intressant. Låt dem läsa. Du har känslorna på rätt ställe. Girl Power :-)

Anonymous said...

Åh, var den där synth afterwork:en värd? Funderar på att dra ditt i morgon nämligen!

Jane Doe said...

Maria, tack så mycket! Det värmer.

Joakim, jag var där i goda vänners lag och det visade sig bli en helt ok tillställning. Vågar mig möjligtvis dit imorgon igen.