Monday, May 12, 2008

Oh my golly

Skulle hämta posten idag för jobbets räkning. Stod lutad mot Hovets tegelvägg och rökte i solen. Kände mig svag och konstig, illamående och totalt uppgiven. Väntade på samtal från läkare. Fick recept utskrivet. Ett bekymmer mindre. Men nu har det gjort så himla ont i flera dagar.

Satt precis och kämpade mot tårarna, inte en gång till och inte för Någon. Fan. Vad har hänt? Varför blir det alltid såhär? Håller på att bli heltokig. Snälla...gör inte såhär mot mig - igen. Jag går sönder, totalt.

Skall lägga mig och dö till jag går upp och skall jobba igen. Jag önskar jag vore ledig. Jävla skit.

2 comments:

Anonymous said...

snart är det sommar på riktigt och då ligger vi i en park hela dagen och behöver aldrig göra mer än att ligga in en park och det är sol och sommar för evigt...okej ;)

kram du allra finaste!

Anonymous said...

jag önskade mig ledig så mycket att jag blev sjuk och nu har jag spenderat de fem senaste dagarna med att önska mig frisk så att jag kan få komma tillbaks till jobbet för jag har så jävla tråkigt här hemma.