Saturday, May 24, 2008

Sammanfattning och sådär.

De två senaste veckorna har det inte blivit något skrivande här. Men jag har inte slutat tänka bara för det. Jag skall verkligen uppdatera oftare men just den senaste tiden har varit en smärre katastrof. Däremot har jag vid två tillfällen pletat ned en rad bland anteckningarna i min mobiltelefon. En gång på jakt efter sömn i min säng, och en gång på t-banan efter jobbet, igår.

Önskar någon smekte min ryggrad och tog mig hem igen. Så där som det skulle ha varit så många gånger.
Dricker jag för mycket?
Skrattar jag för mycket?
Ni har aldrig gett mig något val. Om ni hade stannat så hade även jag gjort det, och inte behövt skriva sådant här.


Dagar som den här skulle man helst bara vilja bannlysa. En temporär känsla av vad jag var för något år sedan eller två, en y2k-trasa med ett dött foster i buken.
Klart som fan jag är för abort. Ville ju inget hellre än att bli av med det som svärtade ned min unga själ.

Jag har mest mått tokdåligt, skakat, haft ont i huvudet och jagat efter sömn. Och kört en Ford Mustang GT.

No comments: