Monday, April 20, 2009

Försök II

En ny vecka känns bra. Att lämna det som varit bakom mig och istället styra upp saker. Det finns så mycket jag inte hunnit skriva här den senaste tiden, men samtidigt har jag nog inte heller varit riktigt motiverad till att göra det heller. På något vis har jag känt större behov av att uttrycka mig verbalt istället för skriftligt.

Den senaste tiden har inneburit mycket som jag redan nämnt. En flytt är aldrig bekymmersfri, men nu har vi i alla fall kommit till ro här i Kristineberg. Jag har även smågrälat med nära vänner vilket även det tagit ofattbart mycket energi och nu är nog första gången på länge som jag känner att jag vill passa på att vila upp mig.

Ni som känner mig eller läst här regelbundet vet att jag är känslig. Jag tänker mycket och jag kan fan inte sluta. Det är som ett evighetsmaskineri innanför pannbenet på mig, vilket natten till idag då jag faktiskt skrev här att jag hade svårt att hålla mig vaken, gjorde att jag låg sömnlös i runt två timmar i natt innan jag somnade. Jag skall nu göra ett nytt försök. Det blir inte så mustiga inlägg än så länge, men bara ge mig tid så skall jag dela med mig av det jag har att ge och det jag brukade kunna prestera.

Bryta bröd.

No comments: