Thursday, December 20, 2007

Stockholmskollage

Min värdinna Jasmin på väggen. :)
.
.
Hennes sjuka gäst.
.
.
Mitt möte med Ökenråttan från Japan.
.
.
Här jag brukar hänga dårå.
.
.
Någonstans, i färd med något.
.
. Vet ej var, men min fot är det allt, förmodligen hem från Scandic Anglais.
.
.
Hemma efter många om och men.
.
.
Lånade skor.
.
.
Dagen efter - pigg och fräsch!
.
.
Breach, innan förflyttning framåt.
.
.

Jasmin på fest hos David.

.
. Åka rulltrappa med Jasmin på väg mot East.
.
.
Åka spårvagn till Ingemar.
.
.

Åka hiss hos Ingemar.
.
.
Malin med hennes Maja.
.
.
Jag med Maja. Jag tycker att hon är konstig, hon tycker att jag är konstig. Fast hon skrattade typ hela tiden i alla fall, så lite måste hon ha gillat mig.
.
.
Kaffe med David innan hemfärd.
.
.
På tåget, tillbaka i Halland.
.
.

No comments: