Monday, December 31, 2007

White trash hero

Mhm...hade tänkt summera lite småsaker, knyta ihop och avsluta men jag gör inte det. Inte i natt i alla fall. Jag känner mig ledsen, ensam och hopplös. Trött på att i stort sett aldrig ha en famn osv. Trött på att alltid klara mig själv. Befinner mig förmodligen i ännu en liten kris men det är förmodligen ingen större fara. Det känns bättre imorgon.
Har varit ute och snurrat en hel del den senaste tiden. Några kvällar har varit roligare än andra som alltid annars, jag har bjudit på en hel del bravader och ja...allt är som vanligt. Min förkylning sedan den förste december har nu börjat ge med sig och jag har lite mindre ont i mitt näsben jag smällde i då någon gång i november. No more antibiotika, dessutom.

Gjorde en ny musikupptäckt idag; Archers of Loaf. Har inte lyssnat igenom det lilla jag lyckats dra ned, men jag har i alla fall fastnat för deras låt White Trash Heroes, så det blir mitt lilla tips. Får en enormt klar visuell upplevelse när jag lyssnar på låten. Den kan jag berätta om vid något annat tillfälle.

Fick lämna in min nya mobiltelefon, fick lånemobil och har samma gamla nummer men dessvärre följde inga nummer alls med SIM-kortet, så Ni som vet att Ni hör hemma i min telefonlista får gärna maila, sms:a eller ringa snarast möjligt så att jag inte känner mig fullt så handikappad som nu.

Nu blir det cigarett och sedan sömn. Jag vill inte skåla in något nytt jävla år imorgon.

Nedan ett foto på Janna och mig ute i Falkenberg igår.

No comments: