Sunday, December 16, 2007

Sömnbehov

Jag vill aldrig vara så här frånvarande från min blogg, varför vet jag inte. Eller jag har gått in på det förut och jag orkar inte tänka kring det just för tillfället.

Kanske är det just det det handlar om; att jag inte orkar. Stockholm gav som vanligt mycket intryck, och jag kom hem för att jobba för fullt. Jag är fortfarande förkyld, smått chockerad och ställd efter att ha sett Breach och deras inverkan på mina sinnen, en hel del förvirrad och saknar kanske vidare motivation då jag fortfarande så där i smyg ifrågasätter den här bloggens betydelse. Jag ifrågasätter mig själv väldigt mycket. Och självfallet personer runt omkring mig.

Men nej, jag tänker sannerligen inte göra det mer intressant än så den här gången. Jag är alldeles för trött och sparar Stockholmsresan och det som skett därefter till mitten av veckan eller möjligen slutet. Imorgon drar jag till Göteborg och kollar på Turbonegro/Marilyn Manson och dricker förhoppningsvis en hel del öl.

På en veckas tid har tre personer, totalt oberoende av varandra, sagt att jag ser ut att må bättre, och att jag ser fräsch, glad och pigg ut. Då är det ta mig fan något lurt på gång. Jag kan inte se det själv, jag har inte känt något...men ja. Kanske mår jag bra? Fan vad sjukt.

Skickar iaf en liten hälsning från Ökenråttan, som jag fick bekanta mig med i Stockholm, och mig. Köpte en ny mobiltelefon någon dag innan jag drog till Stockholm, så några bilder kommer nog att bjudas på i följande inlägg.

2 comments:

Anonymous said...

äsch då, din blogg har betydelse för mig iaf:) (och säkert en hel del smygläsare)^^ jag tycker att du är grymt bra på att skriva helt enkelt, menmen grattis till att du mår bättre!

Anonymous said...

Vad tyckte du om Manson/Turbonegro? Jag var också där, i gbg alltså och tittade ;-) Blev om möjligt ännu mer frälst i Manson :-)

Håller med personen som kommenterat här! Du skriver väldigt bra, sällan jag fastnar så för någons tankar som jag gjort för dina ;-)

Ha det gott!