Wednesday, September 17, 2008

Tranbärssaft och inte "juice" är störande

Är totalt jävla orkeslös nu för tiden, det mesta tar knäcken på mig och mina reservkrafter går på högvarv. Om två veckor skall vi ut härifrån, och det verkar som om det ändå får bli till att bosätta sig i Farsta Strand till vi hittar något annat. Det får funka helt enkelt, trots att det delvis gett mig ångest p.g.a. olika saker. Maria som vi i sådana fall kommer att dela med är dock en jävligt rar människa.

Känner mig socialt söndertrampad. Det är mycket på jobbet. Jag har problem med hälsan (vilket jag sätter mitt huvud på är p.g.a. stressen). Jag borde gå på läkarbesök och jag borde gå i terapi. Kanske. Eller jag vet inte riktigt, men det känns så. Det är så svårt att förklara och jag vet att om Du verkligen vill, så förstår Du utan mina sedvanliga förklaringar.

Har velat skriva varje dag men inte hunnit, något som det dock får bli ändring på. Jag måste kunna få andas. Det känns som att jag måste ha hjälp med det. Eller jag vill väl att någon skall säga "du får". Och verkligen mena det.

Avslutar det här snåla inlägget med att gratulera D i alla fall, sprang på honom igår och fick höra om yrkesrokad. Han förtjänar det otroligt mycket. Dessutom börjar det nog bli på tiden med någon form av karriär, han är ju inte direkt purung.

Hoppas du får dig en fet jävla stureplanslön och börjar köpa och äga saker lite mer. I know you'd like it.

1 comment:

David said...

Jag kommer få en dåligt tilltagen stureplanslön och inte äga ett skit, men jag kommer få ett fantastiskt roligt jobb som skribent. Bara en sån sak.

Tack!