Wednesday, October 14, 2009

Mission accomplished

Ja, för enkelhetens skull; Dag 4, 5, 6 och 7

Frukost: Havre- och quinoagröt, smoothie och scones
Middag: Soppa från dag 1, någon pastarätt och lite annat jag inte kommer ihåg
Kvällsmat: Smörgåsar, typ

Jag hade varken tid eller ork att skriva sista delen av förra veckan, och kommer bara att sammanfatta hela skiten. Dagarna gick, fredagskvällen blev en hemmakväll. På lördagskvällen kom Anders och Anna över, vi såg lite på fotboll och sedan stack vi iväg till Kolingsborg och TN/80's. Givetvis drack jag tranbärsjuice hela kvällen och dansade en hel del fastän jag tröttnat lite på det där. Umgicks lite med falkenbergskompis som var uppe och såg Fleetwood Mac, störde mig på folk som knuffades och lite annat som jag låter vara osagt.

Jag var till slut jävligt trött, jag ville hem. Självfallet stöter man på ett jävla stolpskott till karl på tunnelbanan som både är oförskämd och betedde sig hotfullt mot mig. Det slutade med att jag gick alldeles skakis och upprörd från t-banan och lägenheten. Det är inte bara ett hotfullt beteende jag möter sena utekvällar, eller någon människa som det mest är synd om, utan jag får så jäkla mycket flashback från min ex-styvfar och hans beteende. It gives me the creeps. Det är då jag behöver någon att hålla i handen.

Söndagen blev en riktig slappsöndag. Jag lämnade inte lägenheten en enda gång, och det skulle jag inte komma till att göra de nästkommande tre dagarna heller.

No comments: