Monday, October 05, 2009

Olyckligt är det, att jag bestämt mig för att ta upp det här under en period som är stressigare än vad jag trodde. "Mer imorgon" betyder något helt annat, och inläggens innehåll blir inte särskilt kreativt, men jag får helt enkelt ha tålamod nu några ytterligare dagar till jag har fått röjt undan lite jobb som tar upp mycket hjärnverksamhet för mig - jag är helt slut när jag kommer hem om dagarna. Det är nu man åter igen önskar sig en partner som ibland satt hemma och väntade med något ätbart, kramar och klappar samt lite bekräftelse och smicker att bjuda på.

Det kommer att bli en väldigt intressant vecka, för jag kommer nämligen att hålla mig fri från alkohol, nikotin, koffein och hålla mig till vegansk kost. Jag gör det för skoj skull och av ganska mycket nyfikenhet.

Så botar jag min rastlöshet, och med det skall jag nu även bota min trötthet.

No comments: