Wednesday, September 14, 2005

Blog Party

Ännu en dag som passerat revy, och jag sitter och avrundar med lite Bloc Party efter att ha lyssnat på hardcore hela kvällen.

Är riktigt jävla trött på chips dippat i stark tacosås, även om det är ett hett tips för er som aldrig smakat det. Och jag är trött på att bita sönder min underläpp. Det gör ont efter ett tag. Dessutom är jag så jävla förbannad p.g.a. att jag inte är kapabel till att rita eller måla över huvud taget! Än mindre spela piano. Det är riktigt frustrerande att inte kunna åstadkomma ett skit, när det betyder så mycket för en. Men jag hoppas att det vänder snart, jag har varit i en riktig inspiration - och motivationssvacka i säkert ett halvår-år.
Jag vet inte vad det beror på nu, det kanske är den där gnagande känslan av längtan, eller saknaden. Men om jag nu orkat ta för mig att samla ihop lite papper, söka några jobb, betala de där äckliga räkningarna som låg och flämtade, varför skulle jag då inte kunna skapa som jag kunnat ibland? Förr vart jag inspirerad av att lyssna på musik, men jag har testat allt! Blä. Det kanske inte är min tid.

En sak till som jag inte förstår mig på är den här jävla blogskiten. Jag har snokat runt som en annan idiot för att förstå lite mer av det, men icke! Saker och ting flyter helt enkelt inte medströms för mig just för tillfället. Jag kanske borde byta båt. Jag avskyr att åka båt.

Någon mer än jag som verkligen älskar Ceasarsallad?

No comments: