Friday, September 16, 2005

Tom godispåse

Aa. Nu är den tom. Och jag har ätit thaisoppa. Dessutom har jag för jävla tråkigt. Blir det till att lägga sig tidigt ikväll kanske?

Idag har jag varit ute och promenerat! Iofs satt jag och vilade en stund, men det är man väl värd? Jag hittade en massa spännande saker på vägen, bl.a. en jättesöt mus som låg och vilade på rygg. Ursöt, I would say. Jag petade den lite på magen, men den verkade sova väldigt djupt, så jag tog ett kort på den och lämnade den sedan ifred. En skogstokig mus var det nog.



Idag har jag också hämtat ut ett paket på posten. Det var ända från Thailand. Skitballt. Jag köpte två tröjor på tradera.se häromveckan, och nu är de mina på riktigt! Jag fick ett brev från Varbergs Energi också, där det stod att de fått min ansökan och att de kallar aktuella sökande i slutet av september. Så, from now on, så vet jag att de inte alltid är petnoga med det där sista datumet sådant skall vara inne. Det kan man utnyttja, heh. Och så har jag pratat i telefon med ett miffo, vars namn gjorde det hela lite funky. Tommy Nilsson, wow, en kändis! Men näh.
Efter namnet så sade han "Feel well". Jodå, sade jag, att det är väl rätt ok. Men nej, då var det inte ens en fråga, utan hans företag hette det. Bugger. Iaf, där var visst inte helt omöjligt att jag skulle kunna få något jobb framöver. De jobbade bl.a. med funktionshindrade, och reste bort med dem, upp till Åre, ned till Kanarieöarna and so on. Schysst schysst. Eller kanske inte.

SÅ spännande var jag idag, ja. Godnatt.

No comments: