Saturday, September 24, 2005

Äventyr

Jag är trött och har ont i ryggen, men hoppas på att Anneli snart ringer och säger att hon skall med ut ikväll. Vi satt och planerade på förfesten igår att vi efter att hon slutat jobbet idag, skulle sitta hemma hos henne, dricka öl och röka lite vattenpipa och bara ta det lugnt. För att sedan bege oss till Smedjan och titta på några spelningar och sedan dra oss ned till stan. Det hade varit perfekt ikväll, så jag hoppas att hon inte ändrar sig.

Vi fick smörgåstårta igår, det var ju inte riktigt vad jag hade hoppats på. Men skit samma, jag satt ändå mest på balkongen och tjötade musik med Sannas Patrik, så det var ändå en schysst kväll.

Hungrig som fan.

1 comment:

E said...

jag äälskar smörgåstårta!
och jag har blivit bjuden på vattenpipefest snart.. hahahhaa