Friday, September 23, 2005

Stilla natt

Ja, här händer då inte så mycket. Jag sitter med min käre katt Caesar i mitt knä. Han ligger och snusar med nosen på min arm. Det kommer allt lite dreglande då och då, plus att bastarden kloar sig fast i armen. Det gör lite ont, men vad gör man inte för en jävla katt. Han tycker lika mycket om Deine Lakaien - Wunderbar som jag. Det är faktiskt ett stort jävla plus med den här katten, han är inte bara snygg utan vi har även samma goda musiksmak!

Har haft ett litet uppehåll härifrån nu. Ett schletet tillstånd kanske jag skulle kunna skylla på. Tror ni mig ej så finns bildbevis i förra inlägget. Fast varför skulle ni inte tro mig? Dumma, dumma mig. Nu har jag dock jobbat extra två gånger den här veckan, så jag har inte kunnat annat än att rycka upp mig lite iaf.

Jahaja. Har dragit ned en hel del bra musik, och en ny skitbra upptäckt är Dödens Lammungar, ett jättebra band! Önskar jag kunde hitta fler låtar med dem bara. Imorgon skall jag på avskeds - och födelsedagsfest. Bryr mig inte så mycket om något av de två anledningarna till festen, men det kanske bjuds på tårta? Man kan ju hoppas. En tårtdrink vore fint. Prinsesstårtedrink. Fan vad häftigt. Det skall jag be om imorgon på krogen. Och på lördag blir det förmodligen utgång likaså. Däremot skulle jag vilja gå till Smedjan en stund och titta på spelningarna, men jag får säkert ingen med mig. Paulina m. respektive kommer på visit från Stockholm i helgen också, och eftersom Paulina är schysst så kanske det blir någon öl i gott sällskap. Kan ju hoppas på det!

Igår tog jag ett bad. Jag drunknade inte. Gör du?

No comments: