Thursday, June 28, 2007

Purrpurr

Usch vad det svider att jag inte får se The Stooges på Peace&Love i Bollnäs till helgen. Visserligen trivs jag med att minnas legender och stora musiker som de var , och det är nog min enda tröst och ursäkt till varför jag än så länga missat de flesta som kommit min väg. Dessutom är jag jävligt rädd för att bli besviken.

Skit samma, det blir musik på Metaltown i alla fall och lär träffa en hel del folk vilket jag ser fram emot. Sedan ger jag mig upp till Stockholm för att hämta lite räkningar och slappa. Måste vara tillbaka här på fredag senast då jag jobbar lite igen, men innan dess har jag även lite folk i Stockholm att träffa. Inte lätt att vara populär alltså. Jag hoppas verkligen på helt ok väder.

För övrigt saknar jag lite romans i tillvaron, det hade varit supermysigt! Purr.

2 comments:

Anonymous said...

psst.. peace & love är i borlänge.. inte bollnäs.. :)

Jane Doe said...

Ojsan hoppsan ja. :D