Thursday, October 04, 2007

Acqua di Gio

Kommer ihåg den där natten efter krogen i Falkenberg då jag hamnat i ett främmande hus, ägaren sov och jag satt nere i soffan och sniffade M på halsen. Det var första gången vi träffades, och även första gången som jag tog initiativet till att jaga en partner. Han var min så fort jag såg honom.

-Vad är det för parfym du har på dig? frågade jag.
-Uhm...jag vet inte riktigt. Acqua di något, tror jag! Vadådå?
-Nej alltså...den måste jag köpa till min näste pojkvän!
-Får jag sova med dig i natt?


Och hur skulle jag någonsin kunna tacka nej till Acqua di Gio? It's the shit, alla ni karlar där ute!

2 comments:

Anonymous said...

Jag har haft den rätt länge och börjar verkligen tröttna på den. Den är lite gubbig! Liksom, lite gubbe som vill vara ung och fräsch. :(

Jane Doe said...

Haha. Ja, precis. Jag gillar gubbar som vill vara unga och fräscha.

Nej men serreperreverre Erik, den är oerhört bäst bara.