Friday, October 05, 2007

One minute of silence

Alltså...livet är rätt bra skrattretande många gånger. Som när livet ständigt pissar blod på en.

För en gångs skull så, hör och häpna, känner jag mig fri från allt tungt idag. Fan, jag har känt mig fri från allt som annars plågar mig och det har varit underbart nu ikväll. Men så just idag, nu ikväll, så vänder det så där tvärt. P.g.a. att en viss person hör av sig. Varför just ikväll?! När det inte skett några andra kvällar? Helt otroligt.

Men jag klarade av att vara tråkigt platoniskt enligt våra uppfuckade sociala spelregler vilket känns jävligt svårt, och jag skall klara av att somna gott nu. Och jag skall klara av att glädjas åt dels min göteborgsvisit nu i helgen samt min stockholmsresa i slutet av oktober. Något att se fram emot, lovely.

2 comments:

Anonymous said...

Snällt att du inte ens hör av dig när du är i stan.

Jane Doe said...

Men det kanske är för att jag inte befinner mig i stan än!