Wednesday, January 09, 2008

Snabbsorti

Det blir i alla fall flytt i februari. Jag vet egentligen inte vad det innebär...men skit samma. Måste hitta jobb dock. Det är så jävla tråkigt att söka jobb.

Nu är bara den stora frågan; vars i helvete går man och ser schyssta musikaler i Stockholm? Jag vill inte ha något käckt och äckligt som Singing In The Rain eller Grease, utan jag vill ha dramatik som i Les Misèrables och dylikt. Fuck Oscarsteatern, den verkar kass. Cirkus likaså. Give me das klassikers, herregud.

Jag hoppas att det blir lite angst i vår. Mindre än förra, jag höll mer eller mindre på att dö kändes det många gånger som. Jävla skit. Senast i förrgår natt knåpade jag ihop ett sms nattetid till någon jag litar på och som jag känner värme från. Det var inte så muntert alls...

Ligger och är ledsen. Känner mig så otillräcklig, förlegad och hemsk, pinsam, oönskad och jobbig. Något som kanske är kul och intressant i början men sedan totalt passé. Jag har ingen. Fördömd. Inte ens en i mängden. Usch.

Det får bli ändring på allt det där. Det roliga med mig är att jag har något konstigt behov av att skriva sms när jag skall sova. Jag antar att det får mig att tänka på annat än sådant som står ovan. I samma stund skrev jag även följande:

Meep, jag hoppas att du är ok vännen. Jag är inte det, ligger och tänker för mycket. Så jag försöker ta några djupa andetag och skriva sms för att glömma lite.
Om jag har tur så kanske jag bor i Sthlm igen fr.o.m. februari, väntar på svar, nervös. Om det blir så så kanske vi kan leka någon gång ibland om du vill. Vill hjälpa dig att må bra men det kan jag nog inte. Men att dricka kaffe eller varför inte bara stirra in i en vägg med någon kanske kan få en att tänka på annat. Hur som helst så ställer jag upp i sådana fall. Lagar mat, utan kött, fixar skattjakt, stryker medhårs eller typ håller med om allt. Är tyst. Mm. Godnatt, kramar

Jag somnade till slut. Dagarna går fort och snart blir det sorti. Kan undra hur det kommer att sluta. Förhoppningsvis så finns det i alla fall kaffe och väggar.

Men ok. En anledning till att lämna den här regionen:
.

.

3 comments:

Anonymous said...

nej va kul om du flyttar hit!:) kaffe och väggar kan vara behövligt ibland men jag bidrar gärna med sunkhak och cigg haha. Lycka till med att hitta jobb (usch)!

Jane Doe said...

Det låter bra ina, det spikar vi!

Anonymous said...

BERRGÄÄÄR!