Thursday, January 31, 2008

Det är så jävla...

...tråkigt att packa. Orka planera vad man kommer att behöva en vanlig vardag. Och det skulle ta mig fan inte förvåna mig om SJ's personal nekar till att hjälpa mig att flytta packning från tåg 1 till tåg 2 imorgon. Då skall jag bara be om att få tala om att när gaggiga gamla ladies ber om hjälp så springer de likt knähundar kring deras skrangliga ben. Det är oacceptabelt och diskriminerande. Det tänker jag säga.

Och skapar vädret här problem för mig på min resas gång...så skall jag säga att det är orättvist.

Jag vet precis vad jag skall säga.

Direkt efter att allt bök imorgon kring lägenheten så tänker jag gå och supa bort min ångest. Den där endagars-ångesten jag alltid får när jag kommer upp till Stockholm. Det verkar bli i många goda vänners lag, och det är jag glad över. Det skall bli gott.

1 comment:

E said...

Lycka till hun!
Ses snart.