Monday, October 06, 2008

När Du sade att jag ville.

Det där med sex kan göra mig så fruktansvärt jävla förbannad ibland. När man sitter och tänker på det eller samtalar om det med vänner och bekanta. Och jag kom fram till igår att förmodligen 94% av alla tjejer som varit sexuellt aktiva i minst två år, och som inte varit ihop med en och samma person under den perioden vilket råkat vara en sjukt omänskligt disciplinerad hane, skulle kunna ta sig rätten att påstå att de mer eller mindre blivit sexuellt trakasserade, antastade eller rent utav påtvingade att ha sex. Så jäkla respektlöst.

Det är på sätt och vis ett genant ämne men jag kan själv medge att jag upplevt det. Jag tror att det är när man har det bakom sig och får lite distans till det, som man förstår vad saker och ting faktiskt handlar om.

Jag vågar definitivt säga ifrån mer nu. Det är inte så att jag tagit emot skit innan, jag har gjort motstånd. Men istället för att göra motstånd, skynda sig iväg och skämmas eller känna sig liten - vara rädd, så blir jag fly förbaskad numera och skall försöka att inte alls tolerera minsta lilla trams.

Det är fult att tvinga sig på människor. Kan du inte få något genom annat sätt än att tvinga en kvinna till något - stanna inne och masturbera för resten av ditt liv för i helvete. Sitt där som den jävla homo erectus du är.

Och ja, jag är mycket väl medveten om att jag skriver med ett heterosexuellt perspektiv, och även mannens handlingar gentemot kvinnan, enbart. Men vänd och vrid på det hur Ni vill, och är det inte pk nog så får Ni läsa någon annans ord om ämnet. Jag skriver utifrån MITT perspektiv.

USCH, säger jag bara.

2 comments:

Anonymous said...

honey, jag vill säga tack för dina ord. dem gick in, för en gångs skull om just den saken.

Jane Doe said...

Tack själv sötnos, det är ett viktigt men dock ack så känsligt ämne.
Kram