Monday, April 14, 2008

3 Libras

Ett snabbisinlägg medan jag borstar tänderna. Borde ha lagt mig för längesedan då veckan som gick tog väldigt mycket energi från mig. Energi som jag behöver, mer än väl. Men David tog med mig på Blonde Redhead vilket jag uppskattar väldigt mycket. Missade dem förra året.

Jag hoppas på en bättre vecka. Jag börjar känna att jag ljuger om jag säger att jag är ok till folk, för det har jag inte varit den senaste veckan. Det största problemet är att jag blir så trött på mig själv. Jag önskar att jag kunde se det lätta i saker och ting. Lägga saker bakom mig och bara blicka framåt. Vet inte hur många som menat på att hur svårt kan det vara att må bra, egentligen? Att det är inställningen det handlar om. Folk ältar inte, folk bara mår bra. Men snälla, lär mig. Snart, för jag står inte ut med att ha det så här.

Jag önskar väl att någon hade tyckt det är värt att ge mig lite tid. Få mig att känna mig hemma i något. Så fort jag känt det så har jag blivit bortknuffad. Jag kanske känner mig hemma för lätt. Alldeles för lättlurad.

Skall i alla fall lägga mig nu. Och verkligen tänka goda tankar om kommande vecka. Kanske blir det bra, kanske kommer det att kännas lättare. Jag tror det.

1 comment:

Anonymous said...

Du och jag ihop är Blonde Redhead :)