Sunday, July 13, 2008

...

För några timmar sedan satt jag nästan som i trans på Snotty, Skånegatan. Fick akutangst sen eftermiddag under en runda minigolf och bestämde mig för att äta frukost på Snotty över en öl strax efter 19:00 med David och Ronnie som sällskap. Men jag kedjerökte bara mig igenom de tre öl, satt med fast blick och funderade på hur jag ytterligare en gång skall lyckas ta mig ur de här känslorna. Hur jag skall lyckas lura djävulen i vår dans.

Kommer ju aldrig fram till något. Borde ha en vit period men det funkar fan inte på sommaren. Blommor behöver sitt vatten.

Jag är död, igen. Med krigsskador som pryder min hud. Brännsår på vänster underarm, under en 2.35:1-stämpel sedan lördagsnatten. Ytterligare en 2.35:1-stämpel på högerarmen sedan fredagsnatten med tillhörande skärsår från ett söndrigt glas på vänster fot. Killerblåmärke på höger knä, fortfarande kvar från Gröna Lund. Totalt trasig med avsaknad av mentalt immunförsvar.

Lika bra att sova. Jag behöver Någon.

1 comment:

Anonymous said...

krama kram krama...

usch vet inte vad jag kan göra för dig darling när du mår kass...

om det är något så säg till för tusan...en milspromenader eller whatever you need