Thursday, July 17, 2008

Mina män.

Just precis, Edward Norton. Mannen med extrem närvaro i blicken, och det är inte utan lite skam som jag bekänner att jag personligen tycker att han är oerhört attraktiv i American History X.

Någon som förmodligen gått ned sig lite men Jared Leto hade finast ansiktsdrag ett tag där. Jävla Jared.
Huvudkaraktären i ett av mina favoritspel, Final Fantasy. Cloud är lika snygg som han är påhittad, och jag avskyr när japanska karlar klär ut sig till honom.

Åh, Blixa Bargeld...följt med en suck. Och en till. Han är gubbe, han är lönntjock men trots det har han oerhörd jävla pondus, klär sig jävligt snygg, leker med en massa genier och är ett själv. Världens snyggaste gamling kanske?


Brett, vars har du tagit vägen? Verkar en aning för mild för mig men ack så fin och fager.

Christian vet jag inte särskilt mycket om, förutom att jag tycker att han är himla bekväm att se på.

Michael Shuman som jag fick träffa efter konserten på Annexet. Visste knappt att han fanns innan dess, men nu vet jag det och även att han är banbrytande vacker.


Och där sitter han igen, till höger om rödtotten.

Rödtotten, som råkar vara Josh. Som råkar vara en man som verkligen är en man. Fan vad jag saknar mötet med honom, aldrig att någon gjort så stort intryck på mig. Han var charmig, rolig, lagom kaxig, sexig och ögonen var allt det där och tusen gånger mer. Mums. Han är svår att sätta fingret på.
Johnny, Johnny. Jag skall ta båten till Amerikat och göra dig till min.

1 comment:

Anonymous said...

Christian Bale var hetast i The Machinist. :)

http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/balejuice1.jpg