Friday, May 11, 2007

Gubbgôtt

Hello grrrl.

Söndagen den 3’e Juni är det heldag med TV4 på Gröna Lund och du är bjuden som min gäst.
Du får ta med dig en tjejkompis om du vill och vi får inträde, åkband och matkuponger (eller ölkupong om man prioriterar det).

Hojta om du vill ha med en vän att hålla i handen, har 10 inbjudningar och det är än så länge dessa bjudna:
1. Jag
2. Du
3. Paulina
4. Charlotte

Over and out


Sådant här är trevligt! Wee. Känns dock konstigt att svika goa Göteborg med Liseberg för Gröna Lund.

3 comments:

Anonymous said...

På min födelsedag också. :(

Anonymous said...

Fan va du e snygg i (mina?) glajjor.. Har ett vagt minne av det där... förra sommaren va? Hoppas du inte bangar fika i veckan :D Puss!

Jane Doe said...

Erik - Jag kan väl inte hjälpa att du föddes så jävla sent på året och är en liten bebis.

Karin - Yes, jag skulle själv aldrig köpa ett par Gucci-brillor, så det är dina. Och yes, förra sommaren. Tror jag. Vi var på väg in till brofästet. :)
Klart jag inte gör, puss