Sunday, May 13, 2007

Remember?

Trolla fram fint väder
[ ]
Fixa skruvmejsel
[ ]
Rengöra spisfläkten (grundligt)
[ ]
Plugga
[X]
Plugga mer 1
[X]
Plugga mer 2
[ ]
Plugga mer 3
[ ]
Klara omtentan
[?]
Klara hemtentan
[?]
Försöka rädda min gamla hårddisk
[ ]
Plantera om min halvdöda Benjaminfikus
[ ]
Skaffa ett sommarjobb
[?]
Skaffa en inneboende
[X]
Byta glödlampor i garderob och toalett
[\]
Betala skuld 1
[X]
Betala skuld 2
[X]
Betala skuld 3
[ ]
Driva in pengar 1
[ ]
Driva in pengar 2
[ ]
Klippa mig
[ ]
Må extremt bra i minst två dagar
[ ]
Planera in något att se fram emot
[X]
Se The Edukators
[ ]
Fixa en picknick med Paulina och Jenny
[ ]
Ringa Telia
[X]
Fixa mobiltelefon
[X]
Ringa sjukvårdsupplysningen
[X]
Ringa SL hittegodsavdelning
[X]
Fria till Justin Pearson
[ ]
Kolla upp tatuering-ar
[ ]
Piercning (?)
[ ]
Möta upp Emilia på tisdag, 16:45
[X]
Läsa färdigt Kafka på stranden
[X]

2 comments:

frida said...

jag gillar "att-göra-listor"! somliga blir stressade av dom. jag blir lugn. att få bocka av saker man gjort är fiiiint.

Jane Doe said...

Jag håller med dig fullständigt. :) Dessutom blir jag nästan mer lugn när jag offentliggör saker. När jag skaffade körkort sade jag naturligtvis den exakta dagen och tiden för uppskrivning och uppkörning. Why not liksom. Stress off.
Kram!