Tuesday, May 22, 2007

Sluta följa efter

Jag är jävligt arg. Och jag är jävligt trött. Och jävligt ledsen. Det bara kom nu, och jag skrek och slog med min högra knytnäve i väggen och ville egentligen köra huvudet i väggen flera gånger men då knytnäven mötte något annat än en gipsvägg så vågade jag helt enkelt inte, för mitt eget bästa.

Varför i helvete...skall det vara så här? Varför gör vissa människor som de gör, mot mig? Det är väl inte så jävla noga med mig antar jag. Utstrålar jag någon form av extraordinär kraft eller girlpower som säger att "ja men hon tål hur mycket stryk som helst, jag behöver inte behandla henne rätt. Jag behöver inte förklara saker och ting för henne. Jag behöver inte ta konsekvenserna."

Era jävla avskum. Jag vill inte ha ett jävla skit med Er att göra mer, jag vill inte ha Er äckliga sympati och jag vill INTE ha Er i mina tankar. Det förstör så jävla mycket för mig att jag bara...blir så fruktansvärt ledsen. Tack. :(

No comments: