Saturday, May 26, 2007

Krypto-skit

Usch och fy, vad less man kan bli. Även om solen idag gör vädret himla vackert.

Skolan går riktigt dåligt, fick reda på lite resultat idag och jag kan inte annat än att känna mig korkad och misslyckad. Jag trodde att jag hade kapaciteten till att styra upp den här terminen...eller jag vet att jag har kapaciteten. Jag har kapacitet så det räcker och blir över, men vad händer? Jag låter alla jävla hjärnspöken ta över en hel termin.
.
Åh, ni fantastiska män som vet hur man angör en brygga.
Ni som med solbarkad hand håller skotet i spänn,
ni starka, ni tysta, ni lugna, ni trygga.
.
Helt jävla värdelöst. Och så dessa kryptiska sms. Eller kryptiska avsändare kanske är mer korrekt uttryckt? Eftersom jag tappade bort mobilen för någon månad sedan så är ju alla mina gamla nummer borta. Så får man något i stil med "Hej Mia, du har glömt mig, blabla, hoppas du har det bättre än jag, blabla, kram och all lycka" runt 02:00 i natt. Jag har förmodligen inte glömt personen ifråga, jag glömmer inte människor. Och jag blir ju självfallet orolig. Skrev tillbaka och förklarade läget med borttappade nummer, men får inget svar. Har därefter skrivit ytterligare två sms för att få reda på vem det är, men näe. Går självklart inte att spåra på vare sig eniro.se eller hitta.se.
.
Allt är skit, I want sprit. Kryptonit.

3 comments:

Anonymous said...

Jag är lika kass i skolan.

Jane Doe said...

Vi vet ändå att vi är bätt, puss.

Anonymous said...

Jä!