Friday, August 03, 2007

All in

Usch, och så ibland så känner man att man skrivit på tok för mycket och för öppet. Men jag har aldrig varit den som gör om och gör rätt här på min blog, för vet att här existerar varken rätt eller fel.

När jag ändå är igång så kan jag avslöja min nygamla passion som jag jag så sakteligen tagit upp igen i brist på diverse vettig stimulantia:

PokerStars Tournament #56986864, No Limit Hold'em
Buy-In: $3.00/$0.25
45 players
Total Prize Pool: $135.00
Tournament started - 2007/07/31 - 07:30:02 (ET)

Dear *******,

You finished the tournament in 6th place.
A $9.00 award has been credited to your Real Money account.


You finished the tournament in 7th place.
A $2.00 award has been credited to your Real Money account.


You finished the tournament in 1st place.
A $42.00 award has been credited to your Real Money account.



Än så länge så har jag inte haft tid att köra igång på riktigt, och håller mig rätt troget till de mindre turneringarna på 45 personer med insats kring tre dollar, men hoppas naturligtvis på större framgång.

No comments: