Tuesday, March 27, 2007

Drp

Tre tårar i min handflata. Mer än så blir det nog inte i natt. Jenny var orolig över om jag stängt av vissa funktioner. Jag säger att jag inte orkar bry mig om vissa saker. Att det enda jag kan göra nu är att skratta åt dem. För att jag inte orkar, av ren utmatthet. Det är inte mitt fel. Jag kan inte skylla precis allt på mig själv varje jävla gång. Jag är ganska trött på det, och sedan när blir man inte påverkad utifrån?

Samtidigt vill jag aldrig skylla på någon annan heller. Man behöver väl inte tvunget skylla på någon över huvud taget...

Jag har i alla fall duschat, och druckit te. Tänkte göra ett break i pluggandet, ta en cigarett och sedan läsa lite innan det är dags för sömn.

Så länge jag kan skratta åt det så är jag nöjd. Och imorgon skall jag möta upp Jenny och Paulina för att sitta och njuta i solen en stund. Det blir jättebra.

No comments: