Saturday, October 28, 2006

Girls' night out!

Ok, nu får det vara nog för ikväll. Jag skall in i duschen och sedan köra till Falkenberg där mina gamla tjejkompisar väntar. Det skall bli riktigt roligt att gå ut med dem, det blir inte så ofta, och även om vi försöker vårt bästa så är det i stort sett alltid en eller två som fattas. Så blir det även ikväll, men det är sjukt roligt ändå! Jag har suttit och funderat på någon särskild låt som liksom gestaltar minnen tillsammans med tjejerna, men det var extremt svårt såhär på rak arm, och jag har bråttom. Därför får det bli en riktig klassiker!

Som ni kanske märkt så kodade jag in från last.fm här högst upp på sidan till höger. Tycker att det är en kul grej men tydligen flyter det inte på riktigt och uppdaterar näst intill aldrig. Men jag skall styra upp det!

Ha en himla trevlig lördagskväll!

No comments: