Monday, October 16, 2006

Kalla mig för sniper.


Sådär ja. Nu fick jag äntligen sökt några kurser, och jag känner mig skitduktig! Jobbade heltid förra veckan, och så nu har jag sökt kurser. Ikväll går jag dessutom på ett nattpass som jag går av 07:00 imorgon bitti, och går sedan tillbaka klockan 12:00 och jobbar till 17:00. Man kan i mångt och mycket kalla mig för en superslacker, men även jag kan vara en ettrig liten arbetsmyra som ni. Till vilken nytta? Well, det återstår att se, men lönen i november lär iaf bli helt ok. Och jag har inte brist på pengar nu heller, så det känns bra.

Jag har även suttit vid pianot några tillfällen nu i helgen. Även om jag inte fick fram något vidare flow, så satte jag mig åtminstonde där och plinkade lite. Igår tog jag även upp skissblocket och en blyertspenna, dessvärre utan något som helst resultat. Mitt skapande är verkligen något som jag saknat från djupet av min själ, numera är jag halv som människa p.g.a. bristen på skapandet. Men jag ser fram emot att komma över den där svackan som nu varat i runt två år. Två långa år. Och häromdagen kom en vän med ett intressant förslag, där de förmodligen behöver lite texter kring design, mode, musik etc. (el. dyl.) och jag skall skriva något som kanske kan komma till nytta. Spännande!

Igår blev jag pilsk när Vasilij och Tania hade sex. Det kändes lite halvkonstigt om man betänker omständigheterna i filmen, men på sätt och vis var det en väldigt sensuell scen! Sådär lite halvprimitivt, efterlängtat, smutsigt och inte alls tillkrånglat. Ångorna som kom från deras munnar p.g.a. kylan som kristalliserades till sex. Jag hade fan frusit häcken av mig.

2 comments:

Anonymous said...

Det enda tråkiga med den där scenen är att det verkligen ser ut som att Tania lider av smärta ;)

Jane Doe said...

Äh, hon är bara en pilsk slyna som skall verka svår.

Nej men det är ju lite det som är grejen också. Skapade en schysst helhet.