Monday, April 16, 2007

Alltså, folk! #@!&

Ok, mest en kort variant av något stort och överväldigande. Jag tror att det kommit ifatt mig nu, och jag känner mig socialt utmattad och totalknäckt p.g.a. det motsatta könet. Jag skall försöka göra allt för att verka så ointressant och ocharmig som möjligt, bära taggarna utåt och vad mer man nu kan göra för jag är så jävla trött på skiten nu.

Jag är fan en snäll människa, varför behandlas jag ibland som skit? Återigen; det spelar ingen som helst roll om jag är 21 eller 42 för saker gör ont likväl förbaskat! Som att det skulle vara legitimt att 18-30 handlar om att få smaka på livets törnar och växa upp som om man vore en jävla barnrumpa.

Fromma jävla fittor!

Och nej, jag kom inte upp i tid till föreläsningen idag, spank you very much.

No comments: