Monday, April 09, 2007

Efterpest

Jahaja. Nu var helgens äventyr över, förbytt med huvudvärk och trötthet. Och jag som i stort sett aldrig får huvudvärk dagen efter.

Klockan 17:00 igår grundade jag med champagne för att sedan dricka ännu mer champagne till maten följt av öl. Gott är det. Sprang till bussen vid 18:45, missade fanskapet och fixade skjuts av Sara till Falkenberg.

Så fort vi kom innanför dörren till Emmas lägenhet så satte jag mig framför Singstar med en öl i handen och skrålade med i låtarna. Det var underbart att träffa bl.a. Mica och Anneli igen då vi inte setts sedan jag flyttade upp till Stockholm. Mica hade köpt en Kilkenny till mig, det var ju bara otroligt rart! Mycket öl vart det, och jag beställde en taxi klockan 23:15.

Härligt nog slapp vi att stå i regnet och köa till Harry's och fick även in Jennifer som är arton och egentligen inte har åldern inne att komma in. Jag träffade en hel del gamla vänner och bekanta och var allmänt full och ful. Roligt var det, och jag hann även kramas lite med Emilia samt tvångspussa densamma.





Jag vart jävligt besviken på mig själv, blev medlurad på "efterfest" vilket slutade med att jag satt med ett glas rödvin i sällskap av en herre som helt plötsligt gjorde obehagliga närmanden. Som tur var kunde jag ta mig därifrån innan det vart allt för otäckt, men jag förstår ändå inte hur jag kunde lyckas försätta mig i den där situationen.

Tog taxi hem till Tvååker med några andra, vart arg över att de här hemma inte svarade när jag ringde och stod och bankade utanför deras sovrum vid 04:30 imorse. Mor släppte in mig, jag tog av mig skorna och lade mig i sängen jämte henne. Råkade somna och vaknade upp med djävulskt ont i ryggen klockan 12:00 idag.

Usch, just nu vill jag mest befinna mig i rätt jävla famn men det går ju inte. :/ Jag trodde att det skulle gå så jag är riktigt besviken.

Bajs. Dessutom känns det jobbigt att ta itu med tågbiljetter och skit till Stockholm, hjälp.

No comments: