Monday, April 16, 2007

Sådant jävla trams

Ossa va det ett sant har jakla jobbigt mail igen...:)

Ja då var det dax att fylla I årets frågeformulär! Ok, så här ska du göra, Och försök att inte vara lat och förstöra det roliga. Bara ge järnet! Kopiera texten (inte vidarebefordra) I ett nytt mail som du kan skicka.
Ändra alla svaren så att de stämmer för dig. (dvs sudda mina svar och skriv in dina) Skicka det sedan till en hel hög av människor I din maillista, INKLUSIVE den person som skickade det till dig. Poängen är att du skall lära känna en massa små fakta om dina vänner. Det är roligt, och det är lätt!


1. VAD HETER DU?
Linda Maria Josefine Lorentzon

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta jeans som blivit grådaskiga.

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
The Misfits - TV Casualty och puls i örat.

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Jag var aspackad och dansade på Rocks följt av efterfest.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
P-piller och en styck Cipralex.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Det är alltid höst i mitt hjärta, såklart.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Kajsa som jag delar lägenhet med, hon hade låst sig ute.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Inte är det oroväckande personlighetsdrag och trubbel i alla fall! Utstrålning kanske.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja, innan hon skickade det här!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Trött > full > nöjd med tillvaron > ångest.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Öl.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Öl.

13. FAVORITSPORT?
Kampsporter.

14. HÅRFÄRG?
Blond samt violett som blivit grådaskig och rödbrun.

15. ÖGONFÄRG?
Blådask.

16.SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Förmodligen soluppgång. Eller jag vet inte, det beror nog på vilket humör jag är på.

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Helstorebror Magnus, 24 år samt halvlillebror Martin, 4 år (tror jag).

18. FAVORITMÅNAD?
En månad med extrainkomst som man kan förlusta bort.

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
The Banquet.

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Alla dagar känns likadana.

21. FAVORITHOBBY?
Att göra så jävla lite som möjligt, dricka öl och vara aspackad. Och röka, och slå mig.

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Oftast, ja. Eller?

23. FAVORITLÅT:
Det känns som att förnedra min breda och välutvecklade musiksmak när jag enbart svarar The Cramps - Human Fly.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar.

25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Är barnsligt förtjust i tonårsaktigt hångel, men kramar värmer mest.

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Skall försöka lägga ned interaktioner med det motsatta könet.

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad. Om det inte rör sig om en ljuvlig vaniljpanacotta.

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Det beror väl på vad jag frågar?

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Gud.

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Satan.

31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I en trailer park med Billy Bob och ungarna.

32. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu om kriminalpolitik och närbesläktade ämnen.

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Raised Fist, om man inte räknar Stampenspelningen med GO! With Fourteen O.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Mycket privat fråga, usch.

35. FAVORITSPEL?
Gospel.

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Självfallet.

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Har nog aldrig försökt och kommer inte att göra det heller.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Vet ej. Numera knullar man väl bara? 2000-tal liksom.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Absolut inte.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Allas mammor.

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Förmodligen gå upp klockan 08:00, vara på betydligt bättre humör än nu (annars stiger jag nog inte upp), kirra en smoothie, bege mig till universitetet och föreläsning mellan 12:00 och 14:00 för att sedan spendera resterande delen av dagen med att klia mig på magen.

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
00:49

No comments: