Thursday, April 12, 2007

Fylleskador

Jodå, nu börjar det bli dags att klaga - igen. Har idag haft djävulskt ont i min vänstra armbåge. Misstänker att det är efter den där gången jag ramlade i en stor pöl på medborgarplatsens is för ca. två månader sedan eller något. Kan man få halvsprickor? I sådana fall har jag nog det i hela kroppen, de gånger jag skadar mig på fyllan är fler än de gånger jag kommer hem välbehållen. Ett praktexempel är fylleskadan i mitt vänstra knä som då och då gör sig påmind sedan påskdagen förra året.

Borde man supa mindre, eller är det bra att härda sig? Är jag för lite tjej som springer runt och ramlar och har mig? Även om det är ganska så tråkigt att gå runt och ha ont så röstar jag för det andra alternativet! Det hade nog GG också gjort, och det är ju han och jag.


3 comments:

Peste said...

likheten är slående... :-) looove

Anonymous said...

Och angående likheterna mellan dig och GG Allin: Så länge du inte ligger på en scen och vältrar dig i glassplitter och pillar dig på könet samtidigt som du skriker Bite It You Scum så är det väl ok.....

Eller jag vet inte. Det kanske vore en hit?

Jane Doe said...

p - Jo men visst är den? Vi hade nog blivit ett fint par tror jag. Kärlek

koma - Men äh, du får ju nästan GG att framstå som en ängel i jämförelse med vad som mer kunde hända!
Men jag får jobba på det där så får vi se om jag lyckas skapa några rubriker i Metro!