Tuesday, November 07, 2006

Under förstoringsglaset.

Snattat/ stulit i en butik som liten? Jag snodde några stickers från en FRIDA-tidning en gång, annars inget jag kommer på sådär på rak arm.

Snattat/ stulit i en butik som tonåring? Njet! Tror inte det iaf.

Ljugit för dina föräldrar? Självfallet, men på senare tid har jag sett till att rena mitt samvete en aning. Men inte för mkt, jag är ju en typisk ungjävel. Ljuga är koolt och bra.

Ljugit för en partner?
Jag kan nog ha undanhållit saker och ting...men för det mesta anses jag vara en hyfsat ärlig och rättfram människa som partner.

Ljugit för en kompis? Jag har inga kompisar.

Tagit en oskuld? Nej säger jag ju.

Ljugit för en partner om antal sexpartners? Frågar någon, så svarar jag. Korrekt.

Fejkat en orgasm? Jag tror inte det iaf, haha.

Låtsats sova för att slippa ha sex? Vadå "slippa ha sex"? Jag är glad om jag får något.

Haft sex med nån du inte visste namnet på? Nästan.

Haft sex med någon som hade tjej? Inte vad jag vet.

Slagit någon (inte när du var barn)? Om folk inte lämnar mina kompisar eller mig ifred på krogen så brukar jag tända till, roar. Dessutom slåss min bror och jag varje gång vi ses.

Spottat någon i ansiktet? Nej, ingen. Det är ytterst kränkande, you know?

Hällt en drink över någon? Givetvis, jag är ju tjej. Blev därefter hotad med kniv och ollning i örat efteråt. Hultsfred -04.

Skrikit hora till någon? Nej, absolut inte. Det är inte riktigt min nisch.

Tagit någon drog? Vanerökare, alkoholälskare, men har aldrig tagit något annat. Frivilligt iaf.

Missbrukat läkemedel? Nej, jag tar inte mer medicin än nödvändigt. No alvedon, no bedövning hos tandläkaren. Kramar är bra.

Gått mot röd gubbe? Och sjungit "Breaking the law", javisst! Jag gör det hela tiden, men det finns få undantag då jag känner att jag inte har någon brådska och står hellre och tittar på folk och saker medan jag väntar på grönt.

Kört bil berusad? Ja. Jag bor ju på landet.

Kört bil alldeles för fort? Vilken dum fråga. Jag bor ju på landet.

Hur fort? Jag vet inte, Motorväg = 160 km/h, 90-väg = 120 km/h, 70-väg = 110 km/h, 50-väg = 85 km/h och 30-väg = 60-70 km/h kanske. Jag bor ju på landet.

Jobbat svart? Ja.

Gjort en polisanmälan? Yes, på min dåvarande styvfar, kunde dock knappt prata varpå min storebror fick ta över. Han får väl ha lite cred för det.

Blivit polisanmäld? De vågar inte.

Ringt 112? Inte medvetet iaf. (Tillägg>>) Eller jo! I samband med att vi satte dit ex-styvfar! :D

Skadat dig när du varit berusad? Oh ja!

Skadat någon annan när du varit berusad? Självfallet!

Dödat ett djur? Daggmaskar, småkryp och en jävla massa flugor och getingar inomhus. Var även med vid släktens slakttillfällen när jag var liten, kan fortfarande känna slaktlukt lite när som. Mys.

Varit full på jobbet? Jag vet inte? Lite.

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis? Jag har aldrig varit sjuk från ett jobb, faktiskt.

Ljugit när du besvarat dom här frågorna? Kom på att jag faktiskt snodde en jävla massa cigaretter för några år sedan när jag jobbade på en Tempoaffär!

6 comments:

Anonymous said...

Shit vad frågeformulärsskadad jag är, började direkt fnula på de där frågorna bara för att sedan slänga dem. Jag skyller på tråkiga arbetsuppgifter.

Jane Doe said...

Haha. Jag tycker att det är lite kul. Sysselsättning för handikappade typ.

Anonymous said...

Ja men det är ju det, och det är ju det som är knasigt. Du la ju iaf ut dina svar så att resten av världen kan förundras över din relativa oskyldighet.

Jane Doe said...

I plead guilty, yes.
Jag är en hederlig människa, förutom när det kommer till bilkörandet.

Anonymous said...

Fy, du kör ju som en dåre.

Jane Doe said...

Well, alla är inte perfekta!