Friday, November 24, 2006

Lönebesked = suicide

Började 07:00 imorse på jobbet och gick till 15:00, kom hem, gjorde inget vettigt alls, stack till jobbet vid 18:30 och kom nu hem igen. Innan jag cyklade iväg andra gången så matade jag brasan i kaminen jävligt generöst, nu är det som en bastu här inne. Tänkte nu tappa upp ett bad, ta en cigarett och varva ned, leka i bubblet, stiga ur, duscha, fixa något att äta samt ta kvällens första välförtjänta öl. Det är nu förfesten börjar och jag inviger helgens första ensamma kväll i huset. Herrskapet begav sig ned till Malmö och Köpenhamn över helgen, och det var med en butter min jag tog farväl av min mor. Jag var tjurig för att jag inte kunde låna en bil upp till Göteborg imorgon. Fan vad barnslig jag är. För det är ju jobbigt att ta tåget. Men äh, jag är sådan. En slackerbitch.

Vem vet, kanske blir det något kristallglas med alkoholhaltigt i, redan i bubbelbadet? Cheers laddies, och på återseende.

PS. Dyker inget inlägg upp på några dagar, gör er inget besvär med att vidta åtgärder, bubbles are fun! DS.

No comments: