Saturday, November 11, 2006

Oh no.

Ok, nu har jag återigen hittat en urtjusig jacka för 2499 kronor på MQ. Det är typ apdyrt för min plånbok, egentligen, så jag tänkte be om lite sponsring, ingen som känner sig manad att göra någon skitglad? Du är så välkommen så, i sådana fall, hör av dig! Vill ha! Det börjar bli dyrt att kila till Varberg med mor på helgerna. Jag vet dock inte om den jag testade i affären var lite ljusare än den mörka, den såg lite mer mörkgrå ut. Tog med bilden på jackan i khaki för att visa de läckra armarna! Jag är kär!

Nu skall jag börja göra mig i ordning då vi skall iväg på förfest om knappt en timme. Ikväll är det TIF-natta, den lokala fotbollsklubben anordnar fest i medborgarhuset, vi blir minst 140 pers. med underhållning samt lite utdelning av priser till fotbollsspelarna. Jag går dit med mor och sambo och deras kompisar som är sjukt roliga att umgås med, så jag ser fram emot det här. Det kommer nog även att firas att herrlaget spelat upp sig en division precis, hurra hurra!

Idag skulle jag vilja klaga på att Adidas inte gör lika ursnygga träningsjackor till tjejer som för killar, det är synd och skam, för jag tycker att det är så fruktansvärt snyggt. Fy skäms.

No comments: