Saturday, November 04, 2006

I may need a drink.

Har nu suttit här ikväll ensam i huset, varit trött och stängt ute snorungar som skriker "Bus eller godis!" utanför dörren. Konstigt nog är jag alltid ensam hemma här när ungjävlarna skall tigga, and I'm sick of it. Det ger mig massiv ångest på ett inte så fullt allvarligt sätt. Men jag blir nervös.

Skall om en liten, liten stund bege mig till jobbet. 21:00-07:00 kommer jag att sitta i all min ensamhet där borta och eventuellt kämpa mot John fucking Blund. Lämpligt nog sänder de enbart filmer som När lammen tystnar och Exorcisten inatt, det passar verkligen perfekt då jag är mörkrädd och sitter där ensam. Fy farao. Jag hoppas att några vänliga själar skickar några sms till mig så jag inte behöver känna mig jätteensam!

Härligt nog jobbar jag imorgon också, 16:00-21:15, sedan har jag inga jobb förrän självaste julafton.

Rör mig.

1 comment:

Anonymous said...

Det var några jävla ungjävlar som busellergodis:ade hos John. John gav dem ett äpple, OCH!!! en kastanj. Men de små bortskämda jävla fettungarna tyckte inte det var nog så John fick ett ägg kastat på sin ruta.

Sedan letade vi efter knivar om de skulle komma tillbaks, ge dem något gott att suga på. Jag hatar barn. Jag hatar folk.