Tuesday, February 06, 2007

Candlegoat

Relationer är jävligt svårt det med. Det fick vara nog för nu, jag skruvade upp korken till min Solbacka, släckte ned och har tre levande ljus framför mig. Så att jag slipper se allt runt omkring. Fast så ljuger jag lite. Det var mest för att uppnå något form av tema. Körsbärsvin, mörker, tända ljus, goth (vilket gick över till Dead Kennedys på Kriz beordran) som i sin tur gick över till Sunn o)). Jag är jävligt trött nu, tårarna har gjort mitt ansikte alldeles stramt av saltet och resten känns bedövat. Förutom min rygg som gör förfärligt ont fortfarande.

4 comments:

Anonymous said...

Hej... Kramar till dig!

Jane Doe said...

Hej, och kram.

Anonymous said...

Drone är så bra. Säg till om du vill ha drone. Jag har drone. Jag är en drone. :)

Jane Doe said...

Jag vet! I want some. Men bara bra.