Tuesday, February 27, 2007

Debbather

Idag har jag nästan skrivit färdigt nästa veckas GX, det känns riktigt bra. Föreläsning imorgon och sedan ut till Fisksätra för att titta på rummet. På torsdag är det också föreläsning, men även veckans sista.

Helgen ser fullspäckad ut med tjejmiddagar och utgång, samt spelning på söndag. Abramis Brama och Black Debbath besöker Debaser Slussen, och 90 pix tycker jag är ett schysst pris. Abramis Brama har jag sett innan, och de var en himla bra liveakt, och vem tackar nej till lite politisk humorhårdrock à la Black Debbath? Som dessutom är norsk sådan, och Norge we like!

Nästa vecka är det återigen ett GX samt två föreläsningar. Sedan kilar jag ned till västkusten på torsdag och stannar förmodligen till på måndag veckan efter. Då skall jag tvångsgosa med kisemisen, försöka få mor och hennes sambo att gilla Flogging Molly, kanske klippa mig och så blir det säkerligen utgång i Falkenberg.

Den 15 mars lirar Raised Fist på Debaser Medis, det blir grejer! Nu öl och chill.

No comments: