Tuesday, February 13, 2007

E18

Dumma dag. Försov mig imorse och missade därför dagens föreläsning och stunden efter som vi hade tänkt spendera i studiernas tecken. Gick upp ungefär vid 14:30, klädde mig och kilade till Zinkensdamm där jag pratade av mig lite och skrev ut inför GX:et imorgon. Sedan hem igen, duscha, tvätta och äta makaroner med ketchup.

Drömde bl.a. om D i natt. Det var som vanligt en plågsam dröm som faktiskt tvingade fram tre tårar nu när jag skriver om det. Ibland vill jag vara helt bedövad från sådant där. Fast samtidigt inte. Det är saker som behöver bearbetas, jag har tydligen metamängder. Det är väl just det som är det jobbiga. Att jag aldrig blir kvitt hjärnspöken hur mycket jag än försöker. Eller inte försöker.

Bla
Bla
Bla

Pratade i telefon med densamme tidigare idag, och det var skönt på många vis. Kanske en stor del p.g.a. min dröm i natt.

Och nu blir det E18-sömn igen, utan några avfarter eller påfarter. Bara jag.

2 comments:

David said...

Det ser ut som om du fastnat med läpparna i den där spegeln, hoppas du kom loss, hehe..

Va flitig med pluggandet nu, det vore dumt att halka efter i början och det kan faktiskt vara ganska trevligt att sitta ute på universitetet och hänga över böckerna i biblan.

Kram

Jane Doe said...

Jag fastnade i den där spegeln för ca. två år sedan, därav mina "Ohlinda-läppar". Trodde du räknat ut det.

Jaja. Tjöt. Devetladu?

Kram