Monday, December 11, 2006

Burn these sheets

När jag klev in genom dörren, upptäckte jag det direkt. Det är sjukt hur man ibland lägger märke till saker på bara någon hundradels sekund. Det rosa läppglanset som låg där och skrek FUCK YOU. Och jag knullade mig själv och min hjärna med tankar i flera dagar. Jag kunde släppa det, för en liten stund, men när jag nästa gång passerade det vart jag påmind. Vem i helvete hade värmt upp lakanen? Vem i helvete särade på benen inför honom, blottade sitt sköte emedan mitt hjärta pumpade blod hejvilt för denne herre?

Det kunde vara en kompis, såklart. Men min kvinnliga intuition säger fortfarande något helt annat, som den gjorde back then. Ibland slår tanken mig att det kanske var lämnat framme, med flit. Fy fan säger jag. Men likväl förbaskat teg jag, och lät hans kyssar försäkra mig om att jag betydde något.

Jag blir så jävla äcklad. Gång på gång.

No comments: