Wednesday, December 20, 2006

Hos Ecke

Efter lite julmys med gamla tjejkompisarna så beslöt jag mig för att köra en sväng om min vän Eckes dödsplats. Kör bil, det är därför det kan se en aning konstigt ut, men shit happens. Tog en cigarett vid trädet där han dog, vart knäpptyst en bra stund, sade att jag saknar honom och begav mig sedan hemåt. Fick bara för mig att låta kameran vara med, glutta om ni vill. Ni får även bevittna hur jag faktiskt ser ut, och att det blåser jävligt mycket på västkusten.



3 comments:

Ohfelia said...

Sluta se så jävla snygg ut! Sen har jag nog aldrig sett dig så nedstämd :( Kram!

Jane Doe said...

Hah, vad arg du är!
Hm njae...jag ser sällan ut sådär bland folk. Såvida jag inte spänner ögonen i folk för att skrämmas.

Kram!

Anonymous said...

Det finns tillfällen då man vill släppa allt, ta första bästa tåg ner till falkenberg och bara ge dig en stor kram och säga att allt kommer bli bra.

Ta hand om dig tjejen.