Saturday, December 16, 2006

Girls just wanna have fun

Kvällen har varit så jävla manlig. Jag har ätit pizza, druckit öl och dessutom bl.a. lyssnat på stonerrock! Jävligt manligt. Nu satte jag dock på min party-playlist för ett tag sedan, mest för att hylla min hype som pågår sedan en vecka tillbaka då jag städade mig till en må bra-feeling. Är lite orolig över att jag kommer att bli totalt uppgiven när hypen slår tillbaka, men skall göra mitt bästa för att upprätthålla mitt mycket goda humör! Visst kommer det vissa tunga stunder, men jag kan inte tänka mig ett liv utan lite ångest och tårar. Och jag får vara glad för det lilla jag kan greppa, så här uppåt har jag inte varit på länge! Om än någonsin.

Min plan just nu är att få det att hålla i sig med att se fram emot och planera våren. Något nytt som händer. Får styra upp boendet i Stockholm bara, och det är väl i och för sig inte så "bara". Och imorgon blir det roligt, då skall vi dricka öl hela dagen hoppas jag, Mica, Anneli, Sandra, Jennifer och självfallet jag. Då skall jag vara DJ minst 50% av förfesten har jag bestämt.

Befinner mig just nu on top of the world. The way I walk is just the way I walk, the way I talk is just the way I talk, the way I smile is just the way I smile! Min party-playlist är väldigt mångnyanserad, för en stund sedan härliga Honky Tonk Woman, efter det Children of the Revolution med fucking T-REX och nu dök underbara Eat Rabbit upp. Enmannaparty när det är som bäst. Även Devo är med! Och jag känner mig snygg också! Hype hype hype.

Tänk Vittring med Magnus Uggla. Då förstår ni. Det enda som fattas är en park, ett gräs, en sol, ett par solglasögon, sköna människor och massvis med öl. Det är min favoritmiljö. Åh, och en sak till som fattas är lite härligt underbar semi-romans! Men jag klarar mig. Kanske har jag redan så det räcker?

Puss på er!

2 comments:

Anonymous said...

De säger jag skiter i allt men det skiter jag i!

Haha, honky tonk och kaninelectro är fan grejor. Vi borde ha en tuff fest snart.
Men hej! Vad vore inte festen utan en skogstokig bajs-dik-bätt liksom.
HALLÅ!!!!!!!

Fixa hit yo. PÅ fredag kanske det blir fest säger vi. AH!

Jane Doe said...

Jä, fast det där är ju inte Vittring, Vittring är mycket mer HYPE liksom.

Jo, vi får väl se på det där! Det blir nog väl. Kram