Thursday, December 21, 2006

Coughein

Idag har jag städat, fått min mor till att gråta (skitjobbigt), kramat henne och gosat och inte så mycket mer. Försökte skaffa en s.k. e-legitimation då det stod på det papper som csn skickade att det var busenkelt. Enkelt up your arse säger jag bara! Fan vad lack man kan bli på sådant som fan ta mig bara krånglar.

När jag gått här och hostat idag så har jag även funderat lite. Vilka är ni? Jag vet nog ungefär vilka en sjättedel av mina läsare är för några sköna prickar, men resten då? Tycker att det är dags att ni drar ert tunga strå till stacken. Ni kan väl typ skriva hej, eller vad ni heter. Skriva några kloka ord eller bara någon rolig grej, det spelar ingen roll vad jag får läsa för kommentarer, rosa eller risa.

Om ni mot all förmodan inte skulle vara game, så fortsätter vi bara som vanligt. Det var blott en tanke som slog mig idag. Jag är redan så oerhört smickrad över att det faktiskt är återkommande läsare var dag, men klart man blir lite nyfiken också.

Nu skall jag ta en cigarett och läsa lite innan sömnintag. Till nästa gång delar jag med mig av en schysst låt.

Kram

7 comments:

David said...

Första gången jag bad mina läsare presentera sig -någon gång förra vintern- fick jag ETT svar så misströsta inte om du inte får så många.

Dock tycker jag att ni som läser gott kan kosta på er att säga hej och skriva några rader. I alla fall de av er som är känner undertecknad, för jag vet ju att några av er brukar snoka omkring här inne.

Väntar fortfarande på en recension av min spellista, men jag antar att du inte fått av dig hörlurarna ännu!

Anonymous said...

Jag vägrar!

Jane Doe said...

Alltså, som jag skrev i inlägget så fortsätter vi väl bara som vanligt såvida de inte är helgame på det!
Antingen så är folket lata, eller så är de blyga och jag utesluter icke att det kan finnas en och annan som faktiskt tycker det är pinsamt att erkänna för allmänheten att man följer en tjejs blog, som dessutom till stor del består av känslotjafs hitan och ditan!

Tycker faktiskt att det är vanligast med hyper av karlars bloggar, förstår dock inte varför.

Jag visste inte att jag skulle skrica en recension av den, jag kommenterade mest det hela på din blog, men visst skall jag väl kunna knåpa ihop ett inlägg om din blandskiva, David!

Erik - Jag ser dig.

Anonymous said...

Gör'u ju'nte! *Springa iväg*

Anonymous said...

Hej! Karin här från Stockholm. Du är en hejare på att författa, det är ett nöje att läsa din blogg. Tycker också att du verkar vara en jäkligt schysst tjej och jag liksom hejar på dig eller hur jag ska uttrycka mig..gud så töntigt det där lät men vissa människor känner man för, så är det bara.

Jane Doe said...

Ah, men då kan vi ju sätta punkt för det här inläggets kommentarer, jag har fått en som iaf givit sig tillkänna. :)

Karin - Det är ett nöje att få skriva det här för sådana som du. Jag blir mycket smickrad! Sköt om dig nu i helgen, kram!

frida said...

Frida säger hej (igen) och god jul så klart.