Saturday, December 30, 2006

Ge mig ge mig ge mig.

Åh, jag vill ha kramar. Kramar i massor! Hela jävla tiden. Mitt huvud sprängs snart av alla tankar på välbehövliga omfamningar, ömhet och en öppen hand.

Liksom min kropp som skriker efter närkontakt av tredje graden där jag gör vad jag vill, där jag tar vad jag behöver för att överleva och må bra men försöker ge tvåfalt tillbaka. Jag vill rulla runt och låtsasbråka och kramas, kyssas och tokhångla och kanske till och med grensla mitt offer. Kanske ta honom på kuken men om så är fallet att jag inte ens känner för något sådant, bara ligga och se in i ett par ögon som vill mig väl, som smeker min själ till orgasm och välbehag.

Det är vad jag vill ha.

2 comments:

Ohfelia said...

Usch, jag vet hur det känns :(

Jane Doe said...

Jo, det är hemskt ju. Usch.
Kram!